niedziela, 28 kwietnia 2013

UWAGA!

Siemka
Uwaga. Jak wiecie jest majówka i chyba do piątku nie będzie postów, bo jadę do dziadków. To tak na szybko i pisać już nie będę kocham was i pozdrawia do pt!

sobota, 27 kwietnia 2013

Tak ja obiecałam


Hej
No, obiecałam zdjęcia z zoo. Tak tydzień minoł ja nie pisałam i teraz to zrobie. U mnie juz majówka. Pogoda jest beznadziejna, ale byle do wakacji. I tak jak w tamtym roku zrobie taki kalendarz w którym bede obliczała ile dni pozostało do wakacji. Ale to wszystko później. W zoo było spk. Tylko najbardziej wkurzały mnie lisy, ktorym chciałam zrobić zdjęcia, ale niezbyt sie dało. Bo jak ja do nich bodbiegłam one uciekał. Więc ja się poddałam i Karolina zrobiła mi pare fajnych zdjęć. Następnie ugryzła mnie surykatka i mi odwalało!!! Myślałam że ja jestem pelikanem i gadałam do jakiś innych pelikanów. Pamiętam że jeden to był Edzo. A K. była tapirek. Jakoś to zleciało. I upszedzam teraz będzie więcej zdjeć ogólnie z wszystkiego i niebędzie już tak nudno. Buziaki i papa!
A to fotki

















Oczywiście że są jeszcze inne zwierzęta, ale akórat nie mam ich zdjęć. Mam nadzieje że się podobało i pa

czwartek, 18 kwietnia 2013

Chwila nieobecności

Witam :*
Chwila nieobecności. Tak. Nie było mnie troszkę. No dziś byłam w szkole, a jutro idę chyba z Karoliną do zoo. W tamten pt. byłam w Galerii Bałtyckiej. I rodzice kupili mi spodnie błękitne i Conversy. Na pewno później dodam foty. Są takie ciemno niebieskie z różowymi sznurówkami i zboku jest zamek, który nie chce mi się zapiąć!! Nie wiem dlaczego? W sklepie było ok i pierwszego dnia w domu też. No ale. Aha i jeszcze mój kolega Kacper rozrywał zdechłom muche na matmie. Fuj... I okazało się, że jednak jadę na wycieczkę klasową. Nie pamiętam czy o tym mówiłam. Gdzieś koło Iławy.  Wczoraj byłam z K. na dworzu i  kupiłyśmy sobie lody frugo. I na pewno nie chcecie wiedzieć co z nimi zrobiłyśmy. Może kiedyś, kiedyś, kiedyś, kiedyś tam powiem :> Ja się z wami zegnam i do zobaczenia jutro.
PS. mogą się pojawić zdjęcia ubrań i z zoo. Ale to już jutro. Siemka.
Ona ma ochote na mnie, a ja na nia
 


piątek, 12 kwietnia 2013

Top model

HAJ
Tak Top model. O co chodzi w tym tytule!? Natomiast o to, że oglądam to. I ja jestem no to znaczy ja chciałabym żeby wygrała ta Zuza. Według mnie ona ładnie wychodzi na zdjęciach jest zgrabna. Tylko ona kiedyś tam mówiła, że ma wielki tyłek :0 Hahah. Nie, ale ja nie zauważyłam żeby go miała a wy? W komentarzach piszcie kto według was ma wygrać. Kto jest tez za nią? Ja trzymam za nią kciuki! Ale tez ciekawy czy wygra ta Ania z blizna. ?? Nie ale według mnie ona nie jest najgorsza, ale najpiękniejsza tez nie jest. Przynajmniej czuje się wyjątkowa. :) No racja. I przepraszam was że przez 7 dni nic nie pisałam, ale mi się nie chciało. Dziś już piątek to chyba każdy wie. Ale to mnie przeraża w następny wtorek test z historii, a w piątek poprawa testu z matmy. Ok, pochwale się wam co dostałam: 3. ;D No, wiem, że nie ma czym no ale. Może drugim razem pójdzie lepiej. Teraz ciągle pada, a przecież jest już 12 kwietnia i powinno być ciepło! Ale ja jestem głodna naprawdę od 7.59 do teraz (czyli 14.35) nic nie jadłam. Ja lecę cos sobie kupić do sklepu i pa.
to jest mój widok z okna 14 kwietnia 13r.



piątek, 5 kwietnia 2013

26- Nie mogę mówić

:*
Cześć. To właśnie jest jedyny środek przez który mogę wam coś powiedzieć. Czyli pisanie, ponieważ tak mnie boli gardło że po prostu nie mogę nic mówić!! Naprawdę! Nie jestem w szkole i leże w łóżku. Tak, niektóre osoby z mojej klasy mówiły mi że nie długo  z tymi chorobami będę jeszcze gorsza  od mojej koleżanki Natalii, która strasznie, strasznie często choruje! Serio. Ale to tylko w zimę tak choruje, w lato to nigdy. Nie no raz jak miałam 9 lat to byłam strasznie chora. Ale tak żebym byłam to NIE. I po prostu mam dosyć tego śniegu! Ale nie on zawsze dosypuje jakby chciał mi zrobić na złość, to jest straszne! Ja chce lato!
Pa lece  bo się źle czuje. ♥ kocham was! 

czwartek, 4 kwietnia 2013

Strażnicy Marzeń

Hejo hej
Siemka dziś z Karoliną byłam na na Strażnikach Marzeń. Niektóre fragmenty były strasznie nie zrozumiałe, ale tak to nawet spoko. No i poszłam na Angielski dodatkowy. Spóźniłam się o 15 min. I jestem chora mam 38 stopni. Dlatego że wczoraj byłam z K. na dworze i jak przyszłam miałam mokre nogi. Później poszła do ortodonty. Oczywiście baba mnie opieprzyła :> bo nie nosiłam aparatu. Właśnie oglądam Przyjaciółki. A już nie mogę się doczekać następnego odcinka Przepis na życie, bo teraz Jerzy przypomni sobie wszystko i chyba znowu będzie z Anią. Przepraszam was że długo nie pisałam. Ja spadam i bay
Ps. Nie zawsze będą zdjęcia!