poniedziałek, 23 grudnia 2013

Wesołych Świąt!!

Cześć. Wiem że post miał być w Święta, ale piszę go
dzień wcześniej ponieważ na Święta nie będę w domu. Będę u dziadków a tam nie ma internetu i miałabym z tym duży
problem. Także pisałam że dodam jakieś zdjęcia i może filmik....
Nie jednak nic się nie pojawi jakoś nie miałam czasu 
i trochę nie chciało mi się nic z tych
rzeczy robić. Wczoraj nocowałam u Karoli i jak dzisiaj
od niej przyszłam ,o 12 pojechałam do dentysty. Na pewno
po świętach powstawiam zdjęcia.
A wiec, na dziś to wszystko i chciałabym Wam Życzyć
radostych, wspaniałych, ciepłych i Wesołych
Świąt Bożego Narodzenie, a także Nowego Roku!!

niedziela, 15 grudnia 2013

Już za 8 dni święta

Hej, a więc wiem że trochę długo nie pisałam.
I dlatego teraz właśnie się do tego zabrałam. Przez cały ten
czas nic takiego szczegulnego się nie działo. Natomiast 
bardzo się ciesze, że tylko tydzień do szkoły i dwa tygodnie wolnego, potem znowu dwa tygodnie i znowu dwa tygodnie wolnego!! Przynajmniej ja tak mam, bo mieszkam w województwie pomorskim i ferie rozpoczynają się u mnie od razu dwa tygodnie po świętach. A więc post pojawi się też napewno w Świętach Bożego Narodzenia. Wczoraj ubierałam choinkę wieszałam lamki na okno i mam jeszczę
parę takich ozdób w moim 
domu. I bardzo przepraszam lecz zdjeć na razie nie dodam ( no wiem że dawno
nie dodawałam) ale mogę wam obiecać że w następnym 
poście się jakies pojawią.
Pa!!

piątek, 29 listopada 2013

Nowy wygląd bloga

 Hej. Dzisiaj dlatego że jest pt i mam trochę więcej czasu niż zwykle
postanowiłam trochę posiedzieć
nad nowym wyglądem mojego blga. Może nie jest
aż tak zupełnie super no ale... To tło różowe już mnie wnerwiało
I coś z tym zrobiłam. Dobra wczoraj u nas w szkole
była dyskoteka Andrzejkowa na której nie byłam. Lecz jeszcze
dzisiaj na przerwach dziewczyny z 4 kl. miały takie duże serca w które się wbijało
szpilkę a na ich odwrocie były imiona mężczyzn. Ja wbiłam szpilkę w jakiegoś
Janusza :) Dobra życzę miłego weekendu
i nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia
Pa!

piątek, 25 października 2013

Nowa paleta do cieni i sesja zdj. z Chipem

Hej, teraz jest już weekend i mogę napisać posta. Zdjęcia będą też, bo wczoraj gdy mi się nudziło robiłam zdjęcia Chipowi(mojej wiewiórce), no i także mam zdjęcia mojej palety którą wygrał mi tata w radiu. W Halloween przychodzi do mnie Karola na noc to chyba za tydzień, a jutro o 14.00 idę z Karolą,Matyldą i Tobiaszem do Kacpra na urodziny do pizzeri. W szkole nic takiego się nie dzieje poza tym że są fajne i śmieszne przerwy . Wielu nauczycieli nie ma , np. pani od matmy nie ma już trzeci tydzień. W niedziele będę wydrążać  dynie do szkoły. Teraz to tylko w poniedziałek i wtorek do szkoły i praktycznie w środę też, ale my idziemy z klasą do teatru na Anię z Zielonego Wzgórza. Ok trochę się rozpisałam więc kończę, dodam zdjęcia i spadam.! :*













 


piątek, 18 października 2013

Zbliżające się Halloween

Hej!
Jak chyba każdy wie że 31 października jest Halloween!! Pewnie będę chodzić z koleżankami po domach. Właśnie przed chwilą byłam w E.Leclerc w Empiku i było dużo fajnych gadżetów związanych z tym świętem. Podjadę tam jeszcze w tygodniu żeby coś jeszcze kupić. A na razie kupiłam za 10zł lampion dynie. Jest duży i fajny..., a zresztą to mam zdjęcia i sami zobaczycie. Więcej już na dziś nic nie piszę tylko pozostawiam was ze zdjęciami. empik.com - Książki, Muzyka, Filmy, Multimedia a tu macie linka do sklepu Empik. Możecie zobaczyć jakie są fajne rzeczy!










środa, 16 października 2013

Dzień Nayczyciela

Cześć!, wiem że dawno mnie tu nie było, ale po prostu wiecie że zaczął się już rok szkolny i zbiera się oceny(w sumie to kilka ich już jest ;) Tytuł akurat ten post ma taki "Dzień Nauczyciela" , bo jak wiecie w poniedziałek było ich święto. Nasza szkoła miała w pon. dzień wolny od szkoły. A więc..., życie 100 lat nauczyciele ;0 Wiem że jeszcze wcześniej był dzień chłopaka. Aż nie mogę uwierzyć że chodzimy już do szkoły prawie 2 miesiące! Dzisiaj szkołę kończyłam o 13.30 i potem do 15.30 gadałam z Matyldą. Nauczyła mnie trochę tańczyć i pokazała mi swoje nie które układy taneczne, bo chodzi na tańce.
A teraz to już wszystko dzięki i Papapa ;***

czwartek, 26 września 2013

Jutro już weekend ;)

Cześć!! ;****
Dzisiaj nic się nie działo. Byłam tylko w szkole i od razu potem poszłam na dodatkowy Angielski.
Na szczęście jutro już weekend. Ogólnie to są nudy, bo nic się takiego nie dzieje. Teraz jest ten najgorszy rok, bo jestem 6 klasie i 1 kwietnia będę miała testy. Tęsknie za wakacjami, ale to z resztą jak każdy. Muszę tez posprzątać na moim biurku no bo za czysto nie jest xD
A nie wspomnę już o szufladach!
Rano jest już coraz zimniej i coraz ciemniej.
Ok, to na tyle i kończę!!
PaPaPa !

czwartek, 19 września 2013

Rok szkolny powrócił ;(

CZEŚĆ!
No, bardzo dawno mnie nie było. Tak ostatni post był 28 lipca. Potem kiedy już wróciłam z Karpacza nie miałam na napisania posta, bo pojechałam do dziadków. Potem wróciłam 1 września, a następnego dnia było rozpoczęcie roku szkolnego i pierwszy dzień szkoły. W wtorki i czwartki chodzę na dodatkowy angielski. Teraz to już mogę czekać tylko do Świąt  Bożego Narodzenia. Wiem już tez co dostane. Może telefon nowy Samsung  Gaklaxy s3 lub Cinekt. Na dzień dzisiejszy nie mam aż tak dużo do  opisania. Naszczęście jutro już piątek, a potem 3 w tym roku szkolnym weekend. Myślałam także o zmianie wyglądu tego bloga. Więc jakby ktoś miał jakieś pomysły to napiszcie. Wiem, że to już trzeci tydzień szkoły, ale ja mam już dosyć. Czuje się jakby przez te trzy tygodnie mnie maltretowali. !!!!! To już byłby koniec na dziś. Ale już nie będzie takich wielkich przerw, w postach. Postaram się już pisać co jakiś czas. A więc na razie. 
Do następnego!!
BAY

niedziela, 28 lipca 2013

URATOWANI jest wi-fi

Hej, jestem już w Karpaczu w Hotelu Gołębiewskim. Zdjęć puki co nie będzie. Są ładne widoki. Z pociągu wysiedliśmy o 10.30 i do 14 musieliśmy się szwędać po mieście. Potem poszliśmy do naszego pokoju, umyliśmy się, poszliśmy na obiad, a potem na basen. Baseny te są świetne! Wielkie, na zewnątrz i w środku.Po trzech godz przyszliśmy do pokoju i zaraz idziemy na miasto. Hotel ten jest piękny, czysty, wielki i zadbany. Jutro ponoć mamy  wejść na śnieżkę. Choć mi się nie chce:O  To trzymajcie za mnie kciuki i do usłyszenia!!! *-*

piątek, 26 lipca 2013

Powrótr i podsumowanie lipca

No Hejcia ;*
Ja, wiem że długo nie pisałam, ale no albo nie miałam czasu albo chęci :/ Chyba w lipcu nic takiego nie było oprócz tego , że miałam 9 lipca urodziny. Dostałam rolki i taki sweterek, a od cioci torebkę  Converse. Cały czas była u babci w Tczewie, ale teraz na jakieś kilka dni jestem w Gdańsku. Ponieważ jutro o chyba 23 ileś mamy pociąg i jadę z rodzicami do Karpacza a z tamtąd na dzień lub dwa do Pragi. Jutro już będę się pakować. Nie mogę się doczekać, bo po prostu KOCHAM SPAĆ W POCIĄGU!!!♥
Tak, uwielbiam. Mama śpi na górze ja w środka. a tata na dole. W Pradze pokupujemy pamiątki jakieś obrazy a dla mnie może kukiełkę. Chciła bym może jakiegoś dziada, babę albo śmierć ;D
Na pewno będą jakieś zdjęcia. A dziś to rano byłam z mama w Agata Meble i trochę pokupowałyśmy różnych pierduł :D Między innymi jakieś świeczki, dla mnie mały stojący zegarek z flagą Amerykańską i jeszcze taki mały błyszczyk o smaku coca coli. Zdjęcia też będą, ale nie teraz. Może za tydzień. A na głowie mam piasek, bo u babci chłopacy mnie obrzucali piaskiem albo była wojna na jabłka *.* Na razie to ja kończę do zobaczenie !!

niedziela, 30 czerwca 2013

3 raz jazda konno

Witajcie!!
A, więc. Dzisiaj juz była ostatnia lekcja konno. Lecz może rodzice zapiszą mnie jeszcze na cały wrzesień. Byłoby fajnie. Wcześniejsze 2 lekcje jeździłam na Fidze a dzisisiaj jeździlam na jej starszym synu Figlu. Ma jeszcze młodszego syna Figara. Aha i skakałam przez taką malutką przeszkodę, ale to zawsze coś. Potem nic już takiego nie robiłam tylko poszłam do domu. Teraz to oglądam telewizje, gram na tablecie i pisze posta.
Dobra, to już koniec. Dodam zdjęcia z Figą i z Figlem.
 
 
 
Z Figą
A teraz z Figlem

 


sobota, 29 czerwca 2013

Zakończenie roku szkolnego i nowa fryzura

Cześć!
Wczoraj było zakończenie roku szkolnego. Czyli nadeszły w końcu długo wyczekiwane przez nas wszystkich WAKACJE!!! No a dziś  byłam z rodzicami u fryzjera i na zakupach.
U fryzjera byłam po prostu przerażona. Najpierw pani mi wymyła włosy i potem było strzyżenie.
Nie wyszło aż tak źle. Ale nadal nie mogę przyzwyczaić sie do tej nowej fryzury.
A potem poszłam z moimi rodzicami do sklepu. Kupilismy bluzkę, bluzę, buty, krótkie spodenki, szczotke, breloczek i kręcący sie długopis.  Jutro po raz ostatni idę na konie.  Kończę i pozostawiam was z moimi pięknymi zdjęciami;-)))))))!!!!!!!!!!!!!!!!

 
A teraz- PRZED



 
I PO