środa, 27 lutego 2013

Straszne coś =O

Heej :o
Dziś byłam na takich badaniach. Czyli pobieranie krwi i rendgen pleców. I co się tam działo....=<  Jak mi już pobrali krew to chwile poczekałam ok myślał am i poszła z moją babcią do do jakieś tam kolejki nie ważne. No i wtedy zrobiło mi się czarno przed oczami, a rano nic nie jadłam i nagle zendlałam. Nie wiem co się potem stało, ale trwało to jakieś 10min. Potem się obudził am i ja tak się budzę a na demną tutaj 2 panie. Jedna mi wózek przyniosła, a druga ciepłą wodę z cukrem:D Ale już jest nawet OK tylko głowa mnie boli i plecy. Dobra to wszystko i pa

wtorek, 26 lutego 2013

Lekarz

Siemkaa. 
Jak już wcześniej mówił am jestem chora. I dziś o 13.30 IDE do lekarza. A teraz muszę zrobić na plastykę moje inicjały. Mam strasznie dużo nauki z wszystkiego, ale jedynie tym się pocieszam : już za 4 miesiące wakacje ^^ I wtedy po jadę do dziadków, będe w domu, pojadę do Szwajcarii i do Maroko! Straaasznie się z tego powodu cieszę. Zaraz za jakieś 5stron skończe moją lekturę. I zaraz Staś i Nel zobaczą się ze swoimi tatusiami °×° Hymn.....to już chyba wszystko co chciałam napisać. Więc pa  xoxo

poniedziałek, 25 lutego 2013

W Pustyni i w Puszczy


W Pustyni i w Puszczy. To moja lektura. Dzisiaj chce już ją skończyć. Jestem na 198str. a ona ma 255, ale i tak pani nie chciała żebyśmy ją czytali przez ferie. Bo są one po to żeby odpoczywać :D i da nam jeszcze z jakieś 2tyg., ale ja ją właśnie przeczytałam  przez ferie, bo jak jest szkoła i nauka to nie ma czasu. A dziś to u mnie nic takiego ciekawego. :S Wstałam o 9.01 i jak już wcześniej mówił am nie poszła do szkoły to znaczy do kina. I pamiętajcie 23.02.2013r. powstał ten oto blog. A może teraz o powiem wam o moim zwierzaczku? Ok ja mam burunduka to jest syberyjska wiewiórka. Moja ma na imię Chip. Chętnie bym wstawiła fotkę, ale naradzie nie jest to możliwe ;). Więc dlatego wystawie filmik z you tube. To nie będzie mój tylko jakiś inny, ale on właśnie tak wygląda. Dzięki i papatk!

niedziela, 24 lutego 2013

One more night


Pierwszy pościk :o


Witam ;*

Hej, mam na imię Julia mam 12 lat i mieszkam w Gdańsku. Załorzyłam tego bloga, bo opserwowałam też inne blogi, a przede wszystkim blog kammage12.blogspot.com . Ok teraz opowiem wam troche o dzisiejszym dniu. Jestem chora do szkoły jutro nie ide. I się ciesze.
Omine kino, pewnie niektórzy by żałowali. Jasne że te tak.Ale my razem z klasą chodzimy co miesiąc do Żaka. I tam nie ma takich filmów jak Matagaskar 3, Życie Pi, horory :D To są takie inne filmy. Niektóre sa strasznie nudne . Ostatnio byliśmy na Mały indianin, Święta Karli. A jutro to nie wiem co będzie :/ Zdj. NaRaZiE nie umiem dodawać, więc jakby ktoś wiedział jak to napiszcie w komce. I dojuterka. Tylko proszę nie obrazie się bo naradzie nie będzie zdjęć, będą tylko nowy posty. Postaram  się żeby posty były też codziennie i żebyście na nie długo nie czekali