sobota, 26 lipca 2014

WAKACJE

Hej,tak zacznijmy odrazu narzekać jaka to ja jestem leniwa i znowu przez kolejny miesiąc nic nie napisałam xd Ale, są wakacje i dużo się dzieje... Minęły już 2 tygodnie wakacji a nawet przez ten czas nic sensownego i ciekawego się nie zrobiło. Narazie nic takiego nie robię, dopiero 27 lipca lece na tydzień na Krete, jak już może w cześniejszych postach wspominałam. Po wakacjach czeka na mnie gimnazjum i zastanawiam się dużo jak to bedzie. Idę na profil angielsko-niemiecki. Angielski  miałam już w szkole i chodziłam na dodatkowy, więc będzie że tak to powiem dalsza kontynuacja nauki tego języka, a niemiecki bedzie od podstaw. Z niemieckim nigdy nic do czynienia nie miałam więc teraz będę musiała się go uczyć. Dobra,narazie może skończmy temat dotyczący szkoły,a cieszmy się wakacjami. Puki co to pogoda dosyć dopisuje,jest ciepło i czasem aż za ciepło. Myślę że zdjęć z Krety będzie dużo więc chyba będzie jakiś oddzielny post dotyczący tego wyjazdu. Może filmik, też by był, ale nad tym jeszcze pomyśle. Na dzisiaj to tyle, myślę że nadrobiłam trochę tego straconego czasu i wytłumaczyłam wam wszystko co i jak. Zostawiam was z jakimiś zdjęciami i do następnego posta który pojawi się pewnie przylece.  A więc Papa! ♥

niedziela, 8 czerwca 2014

19 dni do wakacji !!

Cześć, czy wam też tak szybko minoł rok szkolny?! Bo mi tak..
W szkole teraz tańczymy poloneza i ćwiczymy inne rzeczy do tej całej akademi, bo już za 19 dni wakacje! W tą środe mam test z angielskiego w gimnazjum i musze tam zanieść jeszcze kilka papierów.
Na wakacje za bardzo narazie chyba żadnych planów nie mam, wiem tylko że pod koniec lipca lecę na Krete. Ostatnio nie mam o czym pisać wiéc pisze trochę takie bzdury poprostu aby nie mieć zaległości. I na dzisiaj to chyba tyle PA!

wtorek, 27 maja 2014

Równo miesiąc

 
 
Hej tak znowu narobiłam sobie zaległości. Za co bardzo przepraszam ale dlatego że równo za miesiąc jest koniec roku ,trzeba się do nauki przyłożyć, po poprawiać oceny i inne rzeczy. Dlatego na zakończeniu roku będziemy tańczyć poloneza i trzeba będzie się rozstać z klasą ;( Gimnazjum sobie  wybrałam jestem już tam  zapisana i wybrałam sobie profil. Dużo rzeczy się dzieje, i dzisiaj tak trochę krótko i szybko. A co do zdjęć to są tylko dwa, i do następnego ♥
 
No trudno odwrócone ;/ ♥PA♥
 

poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Święta Wielkanocne

Cześć, wiem że jeszcze trochę do Wielkanocy ale pisze już teraz bo potem nie miałabym czasu. A co do testu szóstoklasisty jestem już po i się cieszę. Chyba poszło mi dobrze, wyniki będą 30 maja, ale odpodzi podglądałam już w internecie. C; No post trochę krótki ale chciałam napisać. A więc życzę Wam wspaniałych, radosnych i szczęśliwych Świąt Wielkanocnych.
74 dni do końca roku szkolnego ;3

poniedziałek, 24 marca 2014

Powrót po dłuuuuugiej przerwie

Cześć, wiem że długo mnie tu nie było, może z jakieś 2 miesiące. Ale w końcu postanowiłam napisać no i chyba wreszcie przypomniałam sobie  że mam bloga ;) Przez ten czas trochę się u mnie zmieniło. Teraz postaram się nie robić takich długich przerw i pisać na bieżąco.
A już za 8 dni  testy szósto klasisty i muszę się trochę przygotować, więc następny post pewnie będzie 1 lub 2 kwietnia. *-* Trzymajcie kciuki i dzisiaj trochę krótko ale mam zdjęcia !!!
To Pa!!!♥

wtorek, 7 stycznia 2014

Hej, dzisiaj była kolejna zmina tła...
Niestety ta cała przerwa świąteczna się skończyła. Myślę że każdemu
z was święta mięły spokojnie i radośnie. Jestem ciekawa co dostaliście i jakie macie
postanowienia noworoczne? Ja na razie o moich prezentach
wspominać nie będę. Ponieważ dodam może w piątek zdjęcia.(Na razie ich nie mam)
I tam dopiero wszystko zobaczycie. Ja teraz w czwartek mam próbny test kompetencyjny
dla szóstko klasisty. Więc trzymajcie kciuki ;)
17 stycznia jadę do Bukowiny Tatrzańskiej w
góry na cały tydzień, a więc na pewno i będzie film
no i zdjęcia(których dawno nie było)  I właśnie chyba z jakieś 2h temu
spadł mi tablet na ziemie i
cała szyba pękła. Może uda się naprawić ten albo będę miała nowy.
Chciałabym żeby udało go się naprawić
bo nie chciałabym stracić moich gier
i tych rekordów. Dobra to na tyle PA