Hej,tak zacznijmy odrazu narzekać jaka to ja jestem leniwa i znowu przez kolejny miesiąc nic nie napisałam xd Ale, są wakacje i dużo się dzieje... Minęły już 2 tygodnie wakacji a nawet przez ten czas nic sensownego i ciekawego się nie zrobiło. Narazie nic takiego nie robię, dopiero 27 lipca lece na tydzień na Krete, jak już może w cześniejszych postach wspominałam. Po wakacjach czeka na mnie gimnazjum i zastanawiam się dużo jak to bedzie. Idę na profil angielsko-niemiecki. Angielski miałam już w szkole i chodziłam na dodatkowy, więc będzie że tak to powiem dalsza kontynuacja nauki tego języka, a niemiecki bedzie od podstaw. Z niemieckim nigdy nic do czynienia nie miałam więc teraz będę musiała się go uczyć. Dobra,narazie może skończmy temat dotyczący szkoły,a cieszmy się wakacjami. Puki co to pogoda dosyć dopisuje,jest ciepło i czasem aż za ciepło. Myślę że zdjęć z Krety będzie dużo więc chyba będzie jakiś oddzielny post dotyczący tego wyjazdu. Może filmik, też by był, ale nad tym jeszcze pomyśle. Na dzisiaj to tyle, myślę że nadrobiłam trochę tego straconego czasu i wytłumaczyłam wam wszystko co i jak. Zostawiam was z jakimiś zdjęciami i do następnego posta który pojawi się pewnie przylece. A więc Papa! ♥
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz