piątek, 29 marca 2013

A miało być kino x(

Witam
No witam. Tak jak już w czorajszym poście mówiłąm miałam iść z K. do kina. Ale te cholerne bilety które zostały wygrane przez mojego tate sa ważne od poniedziałku do czwartku. Więc pójde z nią w następnym tygodniu. Kurcze moja mama teraz pojechała i kazała mi pozmywać i sprzątnąć moje biórko. Ale mi się s chce. Później to chyba zrobie. I tak pojechała gdzieś na długo. Więc mam dużo czasu. Właśnie się nudze. Nic nie robie. I tylko jedno mnie przeraża! ŻE W ŚMIGUS DYGUS MA BYĆ ŚNIEG!! I CO MY MAMY ŚNIEGIEM SIĘ SYPAĆ!!???? Koszmar!
BAY!!


czwartek, 28 marca 2013

Shopping

Cześć
No hej dziś shopping, a jutro kino. A przed chwilą była u mnie Karolina. Ide z nia jutro do kina nnie wiem na co.... jak wiecie co jest teraz fajnego to napiszcie w komce. Shopping był długi, ale skuteczny. Dostałam niebieską boską bluzę i szaro niebieską bejzbolówke. Jest poprostu śliczna!! Nie wiem, ale mi sie podoba. Dziś nic takiego nie robiłam. Poza wiecie czym xD. Dziś krotko, ale jest.
Siemka....


środa, 27 marca 2013

AAAAAAAAAAAAA

AAAA Hej
No, jak juz pewnie każdy wie jest przerwa świąteczna!! I dlatego tak krzyczałam AAAA xD. OOOO,, kurcze jutro to już na pewno muszę iść do sklepu kupiś rzeżuchę i barwnik do jajek. Dziś juz ostatni dzień byłam w szkole. Na g. wch. pani czytała nam jakiś tekst to znaczy o Wielkanocy w angli. I się czegos dowiedziałam. Np. że nie ma tam śmigusa dygusa, dzieci maja 3 tygodnie wolnego czego im szczerze zazdroszczę! szukają tez czekoladowych jajek. A w jakims innym kraju nie pamiętam w jakim ludzie tak jak Bóg są krzyżowani na krzyżu. Sami są do tego chetni. UUU, to straszne. Teraz o 21.45 na polsat cafe chciałam ogladac Idealna niania, ale jakos tego nie ma. Właśnie oglądam na nickelodeon  Chees. Który prowadzi Maciek Musiał. WCZORAJ ZROBIŁAM SOBIE TATUAŻE NA DŁONI NA RAMIENIU I KOŁO OOKA.
 I Jestem juz trochę śpiaca szczerze mówiąc. Dziś połorzyłam się spać o 1 w nocy. I jestem padnienta. A zato jutro idę z mamą do sklepu wymienić ciuchy na troszke wieksze. Shopping.  Jem jakieś Włoskie paluszki o smaku pizzy. Dobre. (Ziew) xD Spoczko i to na tyle. Pa
 

poniedziałek, 25 marca 2013

Prezenty Wielkanocne

Witam
Hej, już za 2 dni wolne..... JuPi !! No..., Dziś byłam w szkole dostałam 6~ z muzyki z testu. Wczoraj cholera cały dzień no od 14 do 22 robiłam ten rysunek z plastyki. Zrobiłam syrenkę Warszawska. Dodam zdjęcia. Dostałam też już prezenty wielkanocne od jednych dziadków, i kiupiłam sobie w Leklerku ładną branzoletke za 3 zł. Czarna na guzik z takimi jakby krzyżami. Dziś tak krótko, ale ja cece Pa



piątek, 22 marca 2013

Durny rysunek

Haj
Durny rysunek ponieważ tak: nasz pan z plastyki Rafał Hinz kazał nam zrobić jakiś- no narysować jakiś zabytek Polski. Potem go jeszcze wykleić, a ja chyba zrobię Syrenke Warszawską. Wow jest 23.09. Aha i może moja mama mi tak zrobi, że ściągnie jakiś program na kase w My free zoo. I jak to sie uda bede miała wszystko i będe milionerką przez duże M!! Buhahahha hahah! Sory odbija mmi xD.
I już za tydzień Wielkanoc. Będzie przynajmniej prawie tydz. wolnego, a potem w maju Majówka i już potem to wakacje. Może w maju pojedziemy z klasą na 3 dniową wycieczkę do zielonej szkoły Z
za 260 zł. Nie wiem co by tu jeszcze napisać? Już nic.
To papapappappapapapappapapapapapapapapapapapapaaaa:*

czwartek, 21 marca 2013

Te rzeczy chciała bym mieć















Hej
Dziś nic takiego w szkole nie byłam. I DODAŁAM TE RZECZY KTÓRE MI SIE BRDZO PODOBAJĄ I CHCIAŁA BYM JE MIEĆ! BARDZO♥♥♥
 

środa, 20 marca 2013

Jutro szkoła ;(

Siemka
Jutro do szkoły. No niestety. Ale może nie pójde, bo sie źle czuje. Moja mama tez jest chora. Znowu pada ten beznadziejny snieg.  I teraz też jestem sama, bo moja mama gdzieś pojechala. I zdjęcia będą później, albo wogóle ich nie będzie. Wczoraj jak i dzisiaj gram na kompie i w telewizji oglądam coś lub słucham piosenek na vivie. Akurat leci Margaret. I bardzo bym chciała rzebyście mi zadawali pytania typu: czy notki maja byc krótsze lub nie, może więcej zdjęć filmików i takie tam. Myśle, że mam dla kogo pisać tego bloga. Może i ty Kamila obserwujesz. Narazie też na poczte nic nie musze ci pisać, bo jest w porządku. Chyba to przeczytasz, bo w pierwszym poście w komie napisałaś, że będziesz tu codziennie. I uwierz mi, że ja twojego bloga tez obserwuje. Mam cię w zna.j na asku. Piszę to bo na początku się nie orientowałaś kto to. :D Wiem, że może ten blog nie jest idealny, ale chce żeby był. Chce żebyście komentowali posty i subskrybowali. I teraz cos do Oli Kulki. Jeśli to widzisz to napisz i podaj mi swój adres bloga, dlatego że chcę przeczytać. Ok? Może to wszystko. Idę na aska. Buziaki papa

wtorek, 19 marca 2013

Piżama Party

Witam
Wczoraj nocowała u mnie przyjaciółka. Zasnęłyśmy tak po 24. W nocy było nam strasznie gorąco i ciągle poprawiałyśmy sobie kołdry. Fajnie było.Niestety nie mam z nia żadnych zdj., bo ona nie lubi jak się ją kręci lub robi jej zdj i się gdzies to potem wstawia. Gralyśmy na tablecie, komputerze. Byłyśmy też w kościele. A teraz to się załamałam. Znowu sybie strasznie śnieg! A w tamtym roku vczyli 17 marca byłam u moich dziadków i bawiłam się w ogródku w krotkim rękawku i spodenkach. Ciepło było. A teraz co? Pomarzyć sobie tak tylko teraz mogę. Dziś nic takiego nie było. Od 9.00 do 15.32 byłam sama. Posprzątałam domek ubrałam się i grałam. Na dworze jest ~2 stopnie C. Teraz dodam fotki lub fotkę. I jestem w kuchni.
 

niedziela, 17 marca 2013

Zwykła niedziela

Siemka
Tak jak już mówiłam zwykła niedziela. Rano byłam w sklepie, po bułki, twarożek i śmietane. Oczywiście tam gdzie ja byłam śmietany nie było. I dlatego poszłam do innego sklepu spożywczego. Tam poprosiłam o tą durną śmietane. I baba mnnie wyśmiała, że chciałam słodką śmietane do twarożku. Według niej lepsza by była kwaśna. A to miało być do makaronu z twarogiem i śmietaną na obiad. xD Teraz, no znaczy przed chwilą odpowiadałam na pytania na asku. Troche ich było. Teraz będe zato dodawać dużo zdjęć. Bo już skumałam jak to się robi. Boże jaka ja jestem tępa. I w domu mamy ślicznego kaktusa. To jest inna odmiana i żebyście sie nie zdziwili. Jest piękny. Nie moge sie doczekać lata, ale już wakacje za 3 miesiące. Jak ja sie ciesze. Dam zdjęcia kaktuska mnie i czegoś może jeszcze. I to tyle. SIEMCIA
To zrobieona przezemnie biżuteria.




sobota, 16 marca 2013

3 z matmy :/

Hej
Super! Moja mama dowiedziała się o 3 z matmy z testu. Mam opowiedzieć? No to spk. We wt. nie mówiłam nikomu o tej ocenie i każdy wtedy się dopytywał czy na pewno nie było wyników.  No, a ja że nie xD no i moja mama coś podejrzewała , że tak długo ich nie ma. Więc wczoraj (Pt.) kiedy ja poszłam do Fresha ona zadzwoniła do jakiejś z mam i się prawdy dowiedziała :< Niestety. Pytała się czemu jej wcześniej nie powiedziałam, ale juz jest w porzątku. I znowu jestem chora. Poprostu jakiś chorror. Przed feriami po nich, i teraz znowu. Ale nic. Dziś o 20.05 będe oglądać This is voice of Polend. Lubię to. Co by tu jeszcze...?? Aha teraz mam rekolekcje. Fajnie nie... I aż do środy. A w czwartek z całą szkołą pójdziemy nad staw i będziemy topić marzanne. Akurat na matmie. Jea!
Ach jak ja jej nie nawidze♥  Ha ha ha
Ps dodam fotke mnie i mojej new lampki o której nie wspominałam!


czwartek, 14 marca 2013

Wiem

Wiem! I hej! :D
Tak strasznie dawno nie pisał am! Ale jestem! Mam wam tyle do napisania, ale napisze to co pamiętam. Cieszę się przede wszystkim z tego, że mój blog chyba obserwuje Kamila. A dziś byłam u okulisty. I nic takiego. Zawsze jakoś chciałam napisać nowy post, ale jakoś zawsze siedział am na asku  lub na skypie itp. Były testy. I minęły. Teraz będę miała rekolekcje. A jak na pewno wiecie wybrano papieża! Franciszka 1. Fajnie, wygląda chyba na miłego. To tyle? No chyba tak....więc bay

niedziela, 3 marca 2013

Testy i kartkówki

Hejo! :*
No dzisiaj nic takiego się nie działo, tyle, że mam same kartkówki i same TeStY! MASAKRA! Więc tak w śr. z przyrody w czw. z techniki w pon. kartkówka z przyrody, a w pt z matmy!! Dzis cały dzień się wszystkiego uczyłam. Wiem! To był mój najkrutszy post, ale niechce mi się rozpisywać najwyżej jutro coś jeszcze dopisze. Jest 23.02 i teraz popisze sobie z moja koleżanką na skypie.
SIEMKA PEOPLE 

piątek, 1 marca 2013

Wielbłąd w My free zoo!

Hejka
Dziś, nie właściwie wczoraj dostałam wielbłąda w świetnej grze My free zoo. Ja tam się nazywam Jula♥. A hasła nie potam xD. Noi tak się to stało, bo grałam razem w tą gre z moją przyjaciółka Karoliną i wymieniliśmy się takimi kartami. Ona mi dała kartę wielbłąd a ja jej jakis żółty żywopłot. I wtedy mogłam połączyć te karty i mam!!! Strasznie się ciesze. Mam 11 level. Teraz zbieram na budynek administracji, który jest za 20.000 :/ Wczoraj nic nie pisałam bo nie miałam pomysłu. A gdy juz dostałam wielbłąda była 24.32 POLECAM! Wam tą gre!! W pon. nie ide też do szkoły, bo jade do szpitala na cały dzień na jakieś durne badania. Boję się troche. Nie chce żebym tam została np. na tydzień tak jak moja koleżanka. 27.02.2013 było otwarcie nowego osiedlowego sklepu. Fresh Market. Fajny jest jak dla mnie jest super. Wszystko tam jest. A teraz o czymś innym. Strasznie się czymś martwię. Bo nie wiem czy tego bloga nie robie na darmo. Podałam kilka osoba na Moviestar planet nazwe i zobaczyły. Ale nie wiem czy nadal go czytają ;((. Jeśli TAK to dajcie znać jeśli możecie. Np. napiszcie komentarz. Komentarz = dla mnie szczęście ♥.♥ To tyle PA :*